Lokal dressyr Vetlanda.

LB:0 kändes superfin på framridningen, men efter halten och hälsningen inne på banan kändes det nt lika bra. ;) Han blev helt överladdad och så fort jag tog i honom eller höll om med skänkeln blev han spänd som en fiolsträng,  blev ngt konstigt i varje moment & jag fick min första 3:a i protokollet, haha. när jag skulle fram i trav efter mellanskritten galoperade han vart tredje steg typ, så jag förstår varför vi fick en trea. :P
58,13% .

LB:1 Jag kunde inte koncentrera mig ett dugg så det var det som förstörde hela ritten, Challe var mkt lugnare.
59,66 %


Alltså inte en speciellt lyckad tävlingsdag, men det är bara att ladda om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0